Efterlängtad tjejkväll.

Jag va nyss nere i Sågen för att lämna Elin, som har vatt här ett tag idag. Vi kollade bara på film & promenerade lite.
Snart hoppas jag att Cassi kommer så att vi kan ha en typisk tjejkväll, riktigt mys. Det va ett tag sedan jag träffade henne oxxå.

Snyggingen Cassi

I mrn ska jag förmodligen till stan för att shoppa igen, vilket jag inte borde.. eftersom jag snart ska till gbg.
På kvällen får vi se vad som händer, kanske ska träffa Micho ? Min saknade Micho, som äntligen är hemma !

Ha en bra kväll babes.

Kommentarer
Postat av: michelle :)

Lååter jätte mysigt :), jaa du du har också vart efterlängtad. jaa jag vill jätte järna träffa dig. det är bara höra av dig om du kan :)<333

2008-08-07 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0