Fan, vilket väder.

Eftersom jag va vaken rätt länge igår (vågade typ inte somna) så va jag jävligt trött i morse/idag. Jag gick typ upp kl 14.15 eller ngt liknande? Därefter klippte jag mig hemma, det syns inte så mkt skillnad.. men det känns oerhört skönt eftersom håret inte längre är lika tjockt. När jag va färdigfixad drog jag till Mc donalds & träffa Micho, vi snacka & skratta som vanligt.
Nu sitter jag hemma & väntar på att Micho ska komma hit igen, men det känns inte speciellt lämpligt att vara ute i detta jävla väder..
Det blir ännu en tjejkväll ikväll, men denna gången bara Micho & jag.. eller juste, Christian kanske kommer ;) Haha,

Förresten, här är en bild på ett av gårdagens inköp som jag lovade igår: dålig bild, men hinner inte ta nya.

"jacka" från gina tricot- 299:-
men gissa om jag fick fightas för den, haha. alla tjejer stod fan med en sådan i handen & det fanns inte många kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0