Äntligen.

Det var ett tag sedan jag sa att jag skulle skriva om de vänner som kommenterade, smsade eller skrev till mig.. men jag glömde. Så förlåt, men jag kmr bara skriva om de som kommenterade .


Bella
Det kmr bli svårt att beskriva dig med ngra rader, eftersom du är mitt allt. Hela mitt liv! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Ord kan inte beskriva hur jävla mycket du betyder för mig. Vi bråkar, men du finns alltid där för mig efter.
Jag kan inte nämna en gång du inte tagit dig tid att lyssna på mig. Jag finns alltid här för dig, det vet du. När jag säger att jag gör vad som helst för dig menar jag det. Bella, jag menar det verkligen. Ingen kan någonsin ta din plats. 
Jag älskar dig, syster <3 Alltid du & Jag.



AnnaKarin
Eller ska jag säga Twilling? Om jag skulle göra det enkelt, med ett ord, skulle jag skriva grym! För det är precis vad du är. Du är grym på alla sätt. När jag är lessen, finns du där, tröstar mig & gör mig glad igen. Alla skulle ha en vän som du. Tänk va världen skulle vara underbar då. Vi träffades redan i 7an & har hållt ihop sedan dess. Vi har inte alltid haft det lätt & vår vänskap har inte uppskattats av andra, men det har aldrig stoppat oss! Hur skulle vi kunna splittras? Bästa Vänner Alltid! Jag kan prata med dig om allt, verkligen allt. Jag behöver aldrig vara rädd för vad du ska tycka, för vi tycker konstigt nog alltid lika! Vad det än gäller. Tack för att jag har dig, lämna mig aldrig! Då skulle jag inte klara mig. Du är helt klart bäst<3


Linda
Du har verkligen ett hjärta av guld & du skulle aldrig såra ngn! Du är verkligen så himla snäll! Dig kan man verkligen lita på & jag känner en trygghet med dig. Svårt att förklara, men jag vet att du alltid finns där. Du ska veta att vem du än möter är du omtyckt. Alla gillar Linda. Du har en så fin personlighet & det skiner vart du än går! Du är så ödmjuk liksom. Rolig är du också! Aldrig en tråkig stund med Linda! Vi hittar alltid på ngt kul, vart vi än är. Jag glömmer aldrig svartnäs tsm med dig. Asså, det va en av de roligaste tiderna. Tack för att jag har en sådan fin kompis som du Linda<3


Niklas
Du är en riktigt snäll grabb! Jag känner dig inte speciellt bra desvärre. Har aldrig träffat dig ensam, utan resten av grabbsen. Men av det jag sett verkar du vara en riktigt go kille. Du har stöttat mig en hel del den senaste perioden & det är jag tacksam för. Du har gjort mig starkare liksom, även om jag inte känner dig. Du frågar alltid hur man mår, vilket visar att du bryr dig! Tack Niklas:)! Sen är du ju rolig också. & jag har ju märkt att du raggar lite på alla mina kompisar ;)


 


Kommentarer
Postat av: Niklas

Vaddå raggar lite på alla du känner? ;) jag raggar bara på några. :P

va fin text du skrev om mig :) fast vi borde ju träffas någon gång tycker jag :P har ju som sagt aldrig träffat dig själv utan grabbarna.

2008-12-03 @ 14:00:10
Postat av: victor

Åldrandet är en sjukdom som beror på slarv i evolutionen och orsakar massiva organskador, lidande, förnedring och ofrivillig död.Åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag,gamla människor är också människor.att vara gammal och skröplig är ohälsosamt men att vara ung och i god vigör är hälsosamt,hjälp vetenskapen besegra åldrandet annars kommer åldrandet besegra oss själva. Kolla gärna in min blogg som handlar om åldrandet :)

2008-12-03 @ 14:10:27
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Syster

Älskling, :'D du gör mig alltid lika glad, jag älskar dig enormt hjärtat! <3

2008-12-03 @ 15:27:29
Postat av: linda

becca :') <3333333333333333333

2008-12-03 @ 16:46:26
URL: http://lindaa91.blogg.se/
Postat av: Nejjan

Niklas HAR raggat på alla du känner

2008-12-08 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0