borta bra, hemma bäst.

äntligen hemma. skönt, eftersom jag frtf är sjuk.. men jag vet att jag kmr längta tbx när jag piggnar till lite. förresten. vart fan är hemma för mig? där är kanske mer hemme än här?
va & kollade på robins nya lägenhet i förrgår (tror jag det va). jätte snygg, mysig & ganska stor.  vi kollade bara lite snabbt, för han skulle till hotellet sen. där kanske alla nässjös ungdomar höll till den natten?;) Jag såg iaf ganska mnga ramla förbi salongen, när jag satt där mitt i natten & jessica klippte mig:) haha.
men det jag skulle skriva va att, i robins lägenhet, kollade vi oxå en snowboard han hade. den är ngn cm för lång & ganska tung tkr jag.. men ska köpa den iaf. tog med den hem nu. så gullig robin, tack så mkt<3



Det syns inte så tydligt på bilderna, men den "bruna färgen" är guld..

Kommentarer
Postat av: Stephanie

gumman, du ska veta att ditt hem alltid ar dar du vaxte upp, med familjen lingmerth som grannar o dar dina kusiner finns tvars over gatan. dar din mormor o morfar o farmor o farfar lever o vaxt upp. Nassjo ar for evigt varat hem, vart vi an i varlden oss vander.. Jag kommer aldrig kalla nat annat mitt riktiga hem, an Nassjo. Hagarydsgatan for life, right?



(alla nassjo-ungdomar utan lilla NYC-bebisen Stephanie :P)



saknar er sa mycket <3 ta hand om dig o var radd om dig.

2009-01-08 @ 06:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0