,.

Drog hem idag igen. orkar verkligen inte..  så jävla jobbigt allt. verkligen allt.
Måste skriva till dig oxå, du vet att jag finns här & är i samma situation som du. Jag vet precis hur du känner. Va inte lessen för du är värd det bästa! Du är en sån kille som ha ALLT!
När vi var små var du min idol, jag såg upp till dig. Du va så grym! Du kunnde allt. Du va alltid bäst i alla sporter & så va du 3år äldre. Jag tyckte verkligen att du va den häftigaste som fanns. Jag va så stolt över dig & jag skröt om dig till mina kompisar. Jag är fortfarande stolt över dig & skryter fortfarande om dig :) Du kmr alltid vara min idol.
Jag saknar dig & jag finns här för dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0