oh jävlar

Vem ser man idag, utanför centrum? ROBIN BENGTSSON :)! Aaaw. 
HAHAH;  så kom det fram en kille när jag & ak kolla smycken. Så tog jag fram ett par örhängen & sa att de va skitsnygga. Sen hörde jag bakom ryggen: Ja, de va snygga. Men inte som du.
Asså, jag trodde jag skulle dööö av skratt när jag vände mig om.
Sen ba: Är du singel? Då var jag ju självklart tvungen att säga nej. Han ba: Åhh, så då blir det ingen middag med levande ljus då?
HAHAHAHA, jag visste inte vartfan jag skulle ta vägen. Det värsta var oxxå att han va seriös & själv tyckte att han va jätte häftig lixom.

Aja, nu ska jag väl snart duscha & sen sova..
pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, naa vad gulligt ! Va han söt ?

2008-12-22 @ 22:01:54
Postat av: Becca

Han va HET !

2008-12-28 @ 21:49:48
URL: http://undeerbar.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Var det robin bengtsson som sa det eller nan annan kille?

2009-01-08 @ 06:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0