Helt ärligt.

Ojojoj, va mnga bilder jag skulle vilja lägga in.. här kmr ngra.
1. du för ett år sedan
 
2. du för två år sedan

3. du och din bästa vän

4. du som töntig   -är egentligen alltid töntig

5. du som fotograf    -finaste bilden jag tagit

6. du som liten.    -katig liten snorunge va jag

7. en dag du minns   -glömmer aldrig

8. en bild som väcker känslor   
bild saknas
9. en plats du saknar   -sommarstugan
 
10. någon du litar på    -bva

11. några du saknar    -kussinerna

12. någon du älskar   -syster<3

13. någon som betyder otroligt mycket   -från vaggan till rullatorn, som en bror

14. någon du tycker om otroligt mycket   -världens finaste människa

15. någon du tycker är söt   -min lilla

16. någon du tycker är rolig    -skönaste michoo

17. dig själv nyligen

18. du & någon som gör dig lycklig

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha nee va sööt du är HAH sköönaste micho :)<3 haha du är skönare juu :D

2008-12-11 @ 17:07:38
Postat av: Becca

Ingen kan vara skönare än du Michoo :)<3

2008-12-11 @ 20:51:55
URL: http://undeerbar.blogg.se/
Postat av: Michelle

hahaha vi två är klart det :) :)<3

2008-12-13 @ 13:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0