Bella är hemma <33

Jag & Henke sov ganska länge idag eftersom det inte va ngn hemma som kunde tjata på oss om att gå upp. Vi sov till typ 3 eller ngt. Tack vare att det inte va ngn hemma så slapp vi oxxå att äta fruckost. Istället låg vi & chilla i hängmattan en stund.
BELLUW kom hem vid typ 4, då drog vi till norrby för att bada. Bella badade inte men det va härligt att ha henne i närheten. Henke lyckades (med flit) slänga i mig, mina kläder & min handduk i vattnet så jag blev tvungen att åka hem endast iklädd bikini.
Nu har resten av Englunds kommit hem från stan & snart ska vi väl käka. Ha det bra sötnosar.


BELLA HEMMA <333

Haha, behöver jag säga ngt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0