I like it. bbv.

Igår va jag först med Elin & Linda, senare kom Robban. Vi drog till drevviken & bada;) Det va riktigt mys faktiskt.. Senare var Elin tvungen att tagga, så jag & Robban chillade framför tv:n läänge. Jag har inte sovit ngt inatt, så om jag stavar mkt fel i detta inlägg så skyller jag på sömnbrist(A).
Idag skulle Robban jobba så vi ställde klockan på 9 (!), men när den väl ringde, behövde han inte jobba.. (men jag sov ändå inte när den ringde, så det spelar egentligen ingen roll).
Vi låg kvar & chilla & snacka lite innan Robban va tvungen att dra & träna..

Tack för igår vänner :)


haha, jag vet, jag ser skit sur ut på bilden, men det va den enda jag hade fråg igår..
pusspuss sköningar.

Kommentarer
Postat av: linda

tack själv =) <33

2008-07-11 @ 22:21:39
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0