Igår.

Började nya jobbet, hemma. Som målare, tro det eller ej. Jobbade typ 4/5 timmar igår, ska fortsätta i mrn (när plankorna har torkat).
Senare på kvällen dorg jag & Michelle till Victor. Det blev såddär lyckat eftersom en kille spydde på mig, haha. Jag sprang hem, duschade & bytte kläder. Därefter gick jag & Micho typ, vi drog runt i ngra timmar innan vi gick hem.
När vi kom hem hade kusinerna kommit, så idag ska jag chilla med dem. Henke sitter just nu & spelar playstation, ska snart joina honom & visa vem som äger fan !



John & Jonis spelar beachtennis & om ni vill veta så tror jag att det är bla. plankorna under presseningen som jag ska måla senare.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0