Ingen rubrik..


Som sagt färgade jag håret igår, det blev lite blondare men inte mycket skillnad..
Planerna idag blev lite förstörda & det slutade med att jag & syrran låg & sola på balkongen hela dagen typ. Fett schtek, höll på att dö. Så jävla varmt blir det på balkongen här!
I mrn ska en kille som htr robban ringa & väcka mig, sen får vi se hur det blir. Lite senare ska jag träffa Elin & på kvällen blir det (inte helt oväntat !) Dalarö, för att träffa Zackan & Nicklas;)
Pusshej snyggingar.

Kommentarer
Postat av: malin

fett snyggt de blev! jag vill också blondera mig mer! men ska vänta till efter sommaren kommer slita på mitt hår annars:P

2008-07-13 @ 00:17:50
URL: http://mallinandersson.blogg.se/
Postat av: michelle

eeey becca det bleeev feet snyygt juuue <333

2008-07-16 @ 14:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0