Kommer sakna min bästa Micho !

Jag, Micho & Carro har inte gjort så mkt mer än bara chillat, snackat & käkat, det har vatt fett härligt!
Vi började i brb, där vi käka pizza, sen chillade vi hos Micho en stund, & senare drog vi till Mc donalds (där vi träffade fler vänner). Förlåt om jag va dryg då, men jag mådde inte bra asså. Jag tror att sprutan som jag tog för ngra dagar sedan ger biverkningar. Har mått ganska dåligt sedan dess..

Kommer sakna dig så himla hårt Micho, du gör mina dagar! Längtar redan efter dig vännen. <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

duu jag kmr sakna dig med hah gör redan det men glömmer inte bilden, hah och när du ser varje klockslag vet du att jag tänker på dig :) saknar diig och älskar dig du gör mian dagar också, för alla hitils har vart bääst :) kmr sakna dig älskar dig och jag hör av mig så du får ha det bääst och kom i håg jag saknar dig redan och älskar dig väldit mkt <33333333333333333

2008-07-08 @ 00:50:07
Postat av: michelle

duu jag kmr sakna dig med hah gör redan det men glömmer inte bilden, hah och när du ser varje klockslag vet du att jag tänker på dig :) saknar diig och älskar dig du gör mian dagar också, för alla hitils har vart bääst :) kmr sakna dig älskar dig och jag hör av mig så du får ha det bääst och kom i håg jag saknar dig redan och älskar dig väldit mkt <33333333333333333

2008-07-08 @ 00:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0