Väntar.

Har precis duschat & nu väntar jag på att Henke ska duscha klart. Han är inte snabb direkt.
När han är klar ska vi bara chilla, kolla film & snacka (jag har ju frågan kvar, haha).
I mrn blire sprutan tidigt, faan. Jag är skit nervös, men Henke har lovat att föja med & hålla mig i handen. Han är ju torts allt en av mina närmsta värninnor, eller vad säger du Henke ? Haha.
Jag kmr aldrig orka gå upp så tidigt i mrn, eftersom jag aldrig kommer kunna sova inatt..

Menmen, nu ska jag gå & banka på toalettdörren.
Hadetbra, pusshej


Kommentarer
Postat av: Henke

Klart jag ska, min vännina:) men duschar ju snabbare än du iallfall... Jag på 10 min du på 40 min:P syns imorgon;)

2008-07-04 @ 02:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0