Bästa dagarna på länge.

Fredag: Igår drog jag & Michelle till Dalarö (vilket jag gör väldigt ofta, eftersom många av mina kompisar bor där). Det va så jävla mysigt. Vi drog till hamnen, va ute lite. Vi skulle badat senare vid typ 02.00 men det gick inte så bra, jag lyckades dock blöta ner mina byxor i vattnet, så blåst som jag är. Senare träffade vi hetaste killen med fler.
Riktigt trevligt va det. Självklart gjorde jag oxxå några situps i båten (där vi sov), jag har ju lovat mig själv att inte glömma träningen.

Lördag: Eftersom vi inte gick & la oss förrens 05.00 så var vi väldigt trötta idag, men vi gick iaf upp tidigt ,10.00;). Vi drog till hamnen, käka glass, det va lite pinsamt eftersom man såg jävligt sliten ut. Därefter gick vi tbx till båten & satte oss på stranden, där fina killar spelade volleyboll (mycket heta kroppar, framförallt mycket magrutor!)
Tyvärr var vi ju oxxå tvungna att åka hem idag. Micho skulle träffa en vän & jag skulle SOVA.
Jag har ännu inte hunnit sova men jag går nog & lägger mig tidigt ikväll.

Tack för helgen Micho, alltid lika kul med dig.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Michelle

du tack sjäälv för de bästa dagarna, tror inte att det skulle vart så lyckat utan diig :) så taack för att jag fick dela dessa dagar med dig <33

2008-06-29 @ 00:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0