Blev inte Skärholmen by night, utan Skärholmen by "day".

Idag drog jag & Ak till Skärholmen. Efter någon timme där gick vi på bio i Heron City. Vi såg What happens in vegas, en sjukt skön film.
På bussen hem såg Ak inte ut att må bra, hon blev blek & kunde inte hålla ögonen öppna. Jag frågade hur hon mådde & grejjer, men hon kunde inte riktigt svara. Vi gick av i sågen, la henne på "bussbänken" & så ringde jag mamma. Sedan körde vi hem henne. Det gick knappt få kontakt & hon kunde inte gå själv. Jag vet inte riktigt vad som hände, men jag hoppas hon mår bra.


Dagen började riktigt bra, som alltid med Ak. Snackade om allt som hänt de närmsta veckorna & åt sockerfritt godis.
På hemvägen var det däremot mindre kul. Jag hoppas verkligen att hon mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0