Kom hem Bella, saknar dig.


När du är hemma bråkar vi konstant, när du är borta saknar jag dig av hela mitt hjärta. Du är bäst syrran.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Ord kan inte beskriva hur jävla mycket du betyder för mig. Vi bråkar, men du finns alltid där för mig efter.
Jag kan inte nämna en gång du inte tagit dig tid att lyssna på mig. Jag finns alltid här för dig. Genom att skriva detta, kanske du får en uppfattning om hur mycket jag älskar dig & hur mycket jag bryr mig om dig. När jag säger att jag gör vad som helst för dig menar jag det. Det är absolut ingenting jag bara skriver, jag menar det verkligen.
Du är mitt allt Gabriella, mitt absoluta allt. Du är bäst, ingen kan någonsin ta din plats.
Det är du som får mig att orka andas, det är du som gör mig levande. Jag vore ingenting utan dig. DU är finast Bella.
Jag älskar dig.







Kommentarer
Postat av: beluw @

ååh, sötnos ! <3

Nu har jag ju kommit hem o det första jag fick höra va snorunge så klart ^^, Älskar deeej <33

2008-07-07 @ 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0