"morgon" blogg

Vaknade för 20 minuter sedan, alltså 13.00. Så himla skönt .
Till fruckost blev det jordgubbar. Jag har blivit helt beroende av det. Jag tror jag har ätit 3/4liter själv på ett dygn. Är helt jävla kär !
Jag läste att man kan bli 10 år yngre om man äter jordgubbar, ananas & banan regelbundet. Det betyder alltså att jag skulle bli 7 år igen ! Skulle inte det vara fett skönt? 
Till alla er som är som jag- "fruckost hatare" rekomenderar jag detta på morgonen: 


Senare idag ska jag va med Zackan, ska hämta honom snart. Han kommer nämligen hem från svartnäs.
Ikväll blir det kanske fest, men jag vet inte om jag kommer orka. VI får se hur det blir.

Pusshej, skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: michelle

lååter myysigt :)<3

2008-06-17 @ 01:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0