"Because I got high"

Kom precis hem från jobbet. Riktigt hårt måste erkänna. Skakar frtf i armarna, haha. 
Är helt slut faktist & nu sitter jag här hemma ensam! Skönt, men ändå inte. Jag trodde inte jobbet skulle vara så jobbigt som det va, så jag hade planerat för fest ikväll. Men nu blir det nog bara käka & sova. Ska laga mat själv.. vi får väl se hur lyckat det blir. Kanske ringer hit en vän, eftersom jag känner mig så himla ensam & jag är inte en självständig person.
Haha, igår tänkte jag ju oxå dra på fest, men så blev det ju inte heller.. Jag & Ak drog till Axel & dem ist. Väldigt lungn kväll. Senare drog vi vidare (gick) till djurgårdsplan, skulle hämta lite grejjer.. KALLT! Senare var det dax för att sova (;

Puss&Kärlek

Saknar dig varje dag som går. Kan inte sluta tänka på dig. Du vet vem du är.

Kommentarer
Postat av: AK

Det var riktigt JOBBIGT asså! Haha. Och imrn äre dax igen ;)

2008-11-22 @ 20:18:32
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Bella

Bara för att era lappar iaf försvinner, lixom inte mina. Pinsamt,pinsamt...

Men, Jag ska lägga brevlådor i stället, det fixar sig ;) haha

Älskar dig syster <3

2008-11-23 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0