f.

Sitter i skolan. Trodde jag skulle komma försent med det visade sig att jag kom 10 minuter för tidigt ;)
Tänkte inte gå till skolan idag, va så himla trött & frusen. Men tuff som jag är drog jag .
I mrn är vi lediga, så sköönt. :) Då ska jag träna, gå ut & gå, mysa & typ massa sånt.. sånt man aldrig hinner med annars.
Fast om det händer ngt roligare är det klart att jag hänger på, men det är ju typ bara jag som är hemma..


Igår, gissa vem som tagit sönder min jordgubbe ?!  Ahh, jag hade hållt på med den i två lektioner & så va den sönder nu!
& Min kruka såg förjävlig ut, den va inte blå, den va gråå & fläckig! Så himla ful ! Aja, jag borde nog gå nu för att hinna till lektionen. Ska  ju va nere i idrottarnashus, haha !


Pusspåer

Kommentarer
Postat av: AK

Du kan gå ut & gå me mej! Stannar förmodligen hemma imrn ;)

2008-11-25 @ 15:57:49
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0