GANGSTER

Ojoj, vilken fin middag vi fick ! Haha, eller brännd mat. Den lagades tsm med BVA Ak !
Senare får vi väl se vad som händer.. men eftersom vi ska jobba i mrn & gå upp skittidigt, så behöver jag nog vila.
Måste ju dra till Stureplan typ klockan 9 i mrn. Alltså, ingen sovmorgon!

Tänkte vara lite snäll & ge er ngt som ni kan skratta åt.
 DET BJUDER VI PÅ GRABBAR!

Ak i sina designade byxor & jag i min heta kavaj i st XXXXXL
Ak ville vara lite utmanande i sina jeans & jag jag ville vara lite cool för en gångs skull. Lite maffia boss.
HAHAH; VI DÖR IAF HÄR HEMMA AV SKRATT! Vi har ju fler bilder att kolla på oxå ! ÄNNU VÄRRE!





Puss på er, ha en skön fredagskväll ;)

Kommentarer
Postat av: Bananbyxan

Ojj, är det något ni kan rekomendera? Snygga kläder! Designade åkså. Jag vill beställa !

Gå in på min blogg, & gör gärna reklam för mig. Tack & hej leverpastej. Länge lever pastejen. Förresten, det är gott. hihi

pice out, sign out. simma lungt, jag kommer i fred!

2008-11-21 @ 21:55:41
URL: http://bananbyxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0