Fredag

Äntligen fredag. Min favoritdag, jag har längtat & längtat. Men nu när den väl är här orkar jag inte göra ngt! Det var tänkt att jag skulle på fest, men så blev det inte. Jag är för trött. Deckade i soffan när jag kom hem från skolan & sov typ 3 timmar. 
Jaha, vad ska jag göra nu då? Funderar på att ringa en kompis. Ingen ska ju sitta ensam på en fredag.. men jag har verkligen ingen ork! Jag får ju inte tag på robban heller.. :( så jag får väl sitta här, dricka ramlösa & kolla tv. Oxå mys.  

Strike a pose,
jag ser ut som skalman i bamse , haha!


Ska jag ringa min lilla Ak, eller vila upp mig tills i mrn ?

Hoppas ni alla får en härlig fredagskväll !
// Becca

Kommentarer
Postat av: AK

Ring mej vettja! ;)

Förresten tack för dom bilderna du, väldigt heta, haha :P

2008-11-14 @ 19:55:31
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: BECCA

Haha, du är ju sötnosen själv på bilderna ! Jag ser ut som en jävla skölpadda XD Menvf,

2008-11-14 @ 23:09:34
URL: http://undeerbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0