life is life and life is good..

Eller ?

Sitter här ensam & övergiven. Helt förkrossad över att det bara kom en vän till mig idag, Zackarias. Men glad att han kom iaf. Blev lite ljusare när man stod där i sin rosa tröjja med famnen full av flygblad:) Ta paus lixom. Jaha, vad har ni andra att säga till ert försvar? Varför kom ingen?:(
Kännde mig så snygg. Min tröjja var ju dessutom i large & gick ner till knäna, så jag fick knyta upp den. HAHA! Helt udda. 

Nathaile slapp ha på sig den fula tröjjan jag tvingades ha iaf.

Yasmine & Alice




Fick just veta en riktigt dålig nyhet. Är orolig.. men jag vet att det kmr lösa sig. Jag ska hjälpa dig. Va inte lessen. Ska snart boka & komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0