orkar inte, men gör det iaf.

trött, lessen, ont i huvudet, ser ut som en potatis.. & massa mer. men jag måste iaf uppdatera. 
jag orkar inte skriva. så jag lägger in detta ist

 

vem ringde dig senast?: Ak
vem smsade dig senast?: Robin
vem kysste dej senast?: Finaste killen på jorden
vem kramde dej senast?: Älskade Bella
vad har du för bh på dig just nu?: Leopard
vad har du för trosor på dej just nu?:  rosa
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: Aha, okej. Najjs :P Bara undrade - från Patric
vad brukar folk få för intryck av dig : säkert bara dåliga
har du någon gång klätt dig horigt?:
nej, tkr jag inte
har folk kallat dig slampa?: hoppas jag inte?

har du kallat någon för slampa?: nej
har du slagit någon riktig hårt?: kanske det kanske..
använder du parfym?: vilken tjej gör inte?
vilka slags killar faller du för ?: har bara fallit för en?
en hemlighet om dig : aldrig!
vill du ut och festa nu? : nej, verkligen inte!
vad är klockan? : 22:34
ilken färg har din mobil?: svart, LG
vad ska du göra nu?: prata klart med vännerna, sedan ska jag sova.. & må dåligt över att det är spanska i mrn
har du svårt att släppa andra tätt in på livet? : jo
är du social?: på fest
känner du att du orkar en fråga till?:  näh
vad tänker du när du vaknar? : ska jag sova lite till?
kan du gå utan smink? : alla kan, men helst inte


varsågod
okej, nu ska jag väl sova..

godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0