- Vad säger ni ?

Saknar ni inte sommaren, bästa tiden på året? Då festerna är som grymmast, då brännan svider som skönast, då korta kjolar är okej, då man har bruna ben & då myggbetten kliar som mest? Låter väl underbart:)?
Jag saknar det iaf.

Saknar båten/sthlms skärgård, sandhamn &... dalarö


Grymma festerna utomlands & hemma,


Bruna ben & rosa klänningar (;

Mys med vännerna,

& framförallt Stranden!


Det finns tre saker som får mig glad & lycklig. Sommaren, vännerna & att få umgås med, se eller åtminstånde höra den mest underbar peron jag vet!
Jag saknar dig så otroligt mkt just nu. Vet inte vad jag ska göra. Du vet vem du är.


så sov gott nu.
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0