"Det snurrar i min skalle" Vad säger du anna-karin?

Grönan, "billig" fylla utan baksmälla.
Ja, precis vad det är. Ingen fest för mig igår, istället blev det grönan med ak. Där vi bla. tog en runda i spökhuset.
Jag säger bara stackars killar som gick framför oss, vi bokstavligen slängde oss över dem ! Men som jag skrev i förra inlägget blev vi kvar på djurgården 10-10 tror jag :)

På gullmars stannade vi dock ett längre tag. Hamnade på Kebab huset, eller vad det heter ?
Haha, gott ? Neej, maten hamnade utanför tallriken.

Jag skämms för att visa hur grisiga vi va där, men här får ni en bild på hur vårt bord såg ut.


ps. vi snyggade till det lite innan vi drog.. faktiskt!


Kommentarer
Postat av: annakarin

haha, kul hade vi iaf ;)

2008-09-17 @ 18:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0