Pappa va störst & starkast.. back in the days.

Precis, back in the days. Tillbaka till Nässjö, i helgen:)
Åkte som sagt till Nässjö i Fredags & kom dit ganska sent så vi kollade bara film & tog det lungt.
På Lördagen gick jag upp tidigt för att möta Nico vid Elsis. Ta en fika & snacka lite. Efter en låång stund där åkte vi hem till Nico. Träffade Robbaaan & snacka lite me han oxå. Sen sminkade & fixade Nico mitt hår, i fleera timmar. Hon är så himla duktig på sånt, det är verkligen din grej gumman :)! Finns ingen bättre på sånt!


man ser inte sminkningen på denna bilden, tyvärr:/ men annars såg jag ut såhär hela kvällen (dock andra kläder), PÅ KRÄFTSKIVAN ;) Kräftskivan var hos Mmmmickan  & det var riktigt trevligt. Vi skulle dragit vidare men alla fester hade spårat ur & jag hade ingen lust att gå till en fest där alla va helt borta. Så jag gick hem ganska tidigt, skulle ju faktiskt upp ganska tidigt dagen därpå oxå. Jag skulle kolla på Robban i Falkenberg. Han vann även detta race. Grattis:) ! .. tänker på dig & saknar dig jättemkt, det vet du.

Tack för en fin helg, med fina vänner. Hann tyvärr inte träffa alla ! Det är de som är så tråkigt när man åker till Nässjö.. att man inte hinner med alla:( Men ni vet att jag mer än allt ville träffa er, fanns bara inte tillräckligt med tid ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0