Höghöjdsbanan i Älta.

Där var jag idag, med klassen. Hade verkligen ingen ork till det, men jag gjorde det i alla fall. Stolt.
Tog 14meters banan & det va najjs. Får kick av att göra saker som skrämmer än liksom, svårt att förklara.

I mrn blir det djurgården från 10-10?, hoppas jag hinner bli frisk.

Såhär snygg va man, dvs. inte tillräckligt snygg för att vara med på bild. HAHA


ngn fest blev det inte ikväll, tråkigt. har vatt sliten, men taggad hela veckan. istället blev det hemmakväll för att kunna vila upp mig tills i mrn .


pusshej


Kommentarer
Postat av: A-K

haha, va gullig du e beccs! Se till o bli frisk till imrn nu :)

2008-09-12 @ 22:49:14
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Anonym

men tack för den bilden becca :O

2008-09-15 @ 17:58:50
Postat av: madde

haha oj glömde skriva mitt namn o blogg:d

2008-09-15 @ 18:01:05
URL: http://madelojn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0