Skolfoto.. tack för informationen

Inatt slutade min telefon helt plötsligt att fungera, vilket ledde till att jag försov mig.. Jag hade hunnit till första lektionen, men jag orkade inte. Det var nog tur, eftersom jag fick veta att vi helt oväntat skulle ta skolfoto idag. Ingen visste ngt & därför va typ över halva klassen frånvarande på bilden. Men jag sket i hur jag såg ut & va med på fotot .. vad gör man inte för klassen? Haha, ingen svikare här. 

Idag blir det väl chilla som gäller. Ska gå & lägga mig tidigt idag. 
 
Haha, jag ser skelögd ut på bilden men vafan. Det är bara mina kompisar som läser bloggen. 
På bilden ser ni en av mina bästa vänner, mjukisbyxorna;)
 

Kommentarer
Postat av: Nicke

Fint bild ;)

2008-09-02 @ 22:54:04
Postat av: Nicke

Fin Bild*

2008-09-06 @ 11:30:29
Postat av: Becca

Tack :)

2008-09-08 @ 12:32:58
URL: http://undeerbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0