Imorgon, dagen med stort D?

Valborg imorgon. Lite överskattat, men kul ska man väl ha den dagen iaf. Man är ju trots allt ledig dagen efter !
Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men jag har nog ändrat planerna & tror jag att jag stannar här i Haninge. Det skulle ju typ vara strul med tågen från och med i morgon påväg mot SS. Vilket gör att jag inte vågar chansa på att komma fram innan alla fester lider mot sitt slut.

Idag hade det varit en ganska chill dag. Den har gått åt till mycket väntan på Ak & en mattelektion.
Va också en sväng i centrum, där jag käkade & självklart spanade efter grejjer jag ska köpa i helgen.
Nu sitter jag & väntar igen. Den här gången på att min sånglektion ska börja.. Min riktiga lärare är på Mallorca, så jag ska ha en vikarie idag. Jag har glömt mina sång/not papper, så jag måste försöka komma i tid så att hon inte stryper mig. Haha, nejdå. Men jag måste ju visa min punktliga sida. Jag har ju trots allt en sådan sida också, tro det eller ej.


Hoppas alla får en bra dag imorgon, det ska iallafall jag ha.
Ni får gärna höra av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0