just because !

Yes. Idag var skolan ganska chill. men jag hade så ont i halsen & huvudet att det blev riktigt drygt tillslut iaf.
men jag härdade ut.. nästan. efter matten gick jag & ak & köpte glass. sen tog vi en prommenad i "solen" (som förövrigt var väldigt kall av sig).
när vi kom hem kollade vi runt lite på resor. vet inte hur vi ska göra än.. men förhoppningsvis blir det en resa till mallis, grekland eller turkiet. antingen chansar vi på en sista minuten eller drar oss in till en resebyrå & ber om lite hjälp med att boka en någorlunda bra resa som frtf finns kvar.
men för att ha råd att komma någonstans måsta vi också skaffa jobb. det är de jag har gjort hela dagarna nu känns det som. det är också det som jag ska fortsätta göra tills jag får ett. har ni tips, snälla kontakta mig! jag är desperat.
att leta jobb är faktiskt ett heltidsjobb & det kräver mycket .

haha, nog. annars har jag som alltid skämmt ut mig lite idag. eller rättare sagt mycket!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0