push it real good !

Förlåt om jag skapade förvirring i förra inlägget. Det var absoluuut inte meningen ;)
Träffade Anna-Karin efter "skolan" idag. Vi gick lite. Eller ganska mycket. Vi ville göra något roligt, så vi tänkte att vi skulle försöka dra med grabbarna ut på något, eftersom dem är roliga liksom. Men det slutade inte riktigt som vi tänkt oss. Kanske imorgon ?:) Victor, du kan gymma tidigare på dagen tycker jag .


Jag ska göra ett litet test på bloggen snart. För jag vet att jag har en del läsare som snackar sjuukt mycket skit om mig.
När de träffar mig ler dem ett falskt leende & frågar hur allt står till, men jag vet att ni försöker få mig att se dålig ut i ****** ögon. Jag är fan inte dum i huvudet. Jag känner honom bättre än er, vilker gör att jag vet en hel del om er tjejer nu.
Men jag tycker verkligen om er, ni är jätte gulliga, roliga & allt, men skippa snacket bara. Det leder inte till något bra, det insåg ni väl sist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0