SOMMAR

Det är sommar idag vänner ! Helt fucking underbart!
Vaknade ganska tidigt, & väntade på att Ak skulle vakna.. det brukar vata tvärt om, jag vet. Men jag var pigg, dagen efter en fredagskväll:)
När hon vaknat gick vi ut & år fruckost på altanen. Stekte lite & sen gick vi ner till sågen & köpte JORDGUBBAR!
Så härligt.  Satte oss vid drevan & svepte dem.

Så mys dag alltså. Tog en pause från solandet för att skriva till er. Tänkte sitta ute med datan, men skärmen blev helt svart & jag såg bara mig egen spegelbild. Haha.

Lovar bilder fårn idag senare.

Nu tänkte jag göra största tönt testet, för att sedan gå ut & fortsätta steka. Annars idag ska jag ta det lungt. Inte ut ikväll för min del:/ Eftersom jag ska på utbildning tidigt i morgon på Essingen,.  trots att jag typ är sjuk..

Hur barbie är du?

Jag älskar..
(x) att ha lösnaglar!
(x) Att ha långt blondt hår!
(x) Ha rosa på mig!
(x) Små hundar!
(x) Ha söta små accessoarer, speciellt playboy & Chanel! (INTE PLAYBOY)
( ) Hatar att gå runt i bara svart!
(x) Body Lotion & body Butter
(x) Att blogga!

totalt: 7

Jag klarar mig inte utan
( ) Läppstift! Speciellt rosa!
(x) Att gå runt utan en spegel i väskan!
(/) En kamera
( ) En kille i mitt liv!
(x) Smink!!!
(x) Hår inpackningar & balsam varje dag
(x) Rengöringsmedel

totalt: 4,5

Jag bär alltid med mig
( )Smink i min väska
( ) Ett rosa läppstift
(x) En extra tröja, ifall jag behöver byta när jag är tex i stan.
(x) Tofsar & hårgrejer

totalt: 2

Jag är
( ) Perfekt
( ) Ful

total: 0 

Totala summan: 13,5

Antal:
5-10 Du är helt normal, det är väl bra för dig
10-15 Du är på spåret på att bli Barbie! :) Keep going!
15-21 Du är en riktig barbie! Go girl!



Nu ska jag ut igen. Ha det bra!:

Kommentarer
Postat av: ak

Skönaste dagen idag asså! :)

2009-04-25 @ 17:52:42
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0