Together we made it

Jag har hittat dem! Igår var det definitift min turdag! D !<3 Därför är jag på SUPER humör idag.
Kunde nästan inte sova inatt. Det var som om Carolina von ugglas följt med mig hem från fuerte & för att stanna i mitt huvud.
För er som inte vet, vilket är nästan alla här i Sverige, så är satt Carolina von Ugglas på vår balkong hela nätterna på fuertaventura & sjöng riktigt jobbiga, falska & irriterande slagersånger. Eftersom det var jag som sov vid balkongdörren var det jag som fick lyssna på denna urkassa  melodifestival nätterna ut (de nätter jag var hemma& faktiskt försökte sova).

Hoppas på att Ak svarar snart.. vill ututut.
Om ni har tips på fest ikväll förresten, hör gärna av er . You know i love you!

Kommentarer
Postat av: Angelica

åh tack så mycket :) detsamma till dig :)

2009-04-18 @ 09:54:09
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0