fuck it, fuck it, fuck it, fuck it, fuck it, fuck it

Snart vet jag inte vad jag gör alltså! Jag gick och la mig ganska tidigt idag för jag va trött & så tänkte jag att jag skulle vara pigg tills imrn.. men somnar jag? -nej, självklart inte. de här jävla tabletterna gör mig galen !
när jag insåg att jag legat i sängen lite för länge utan att sova gick jag istället upp & satte på datan ännu än gång. får väl sova imorgon iallafall då. det ända bra med att jag gick upp va att björn va inne på msn:) ! har ju inte snackat med honom sen han åkte..

nu har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra. kolla film, duscha, sitta kvar framför datan, ringa & väcka någon eller gå tillbaka till sängen för att försöka sova igen?


oj, blev en stor bild. men nu orkar jag inte ladda upp en ny. det va för ansträngande & tog för långt tid.
haha, kolla in håret. ett litet horn. HAHA

puss

Kommentarer
Postat av: Bella

oouf Heting dära ! ;)

2009-08-25 @ 22:09:33
URL: http://bellalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0