Internet funkar!

Idag tog jag farväl av Mickan & co. Tråkigt! Sen drog jag mig in mot stan, där en otolig Niclas satt & väntade på en försenad Rebecca Larsson. Vi skulle nämligen till hans match (niclas skulle inte va med & spela, utan bara stötta laget).
Det tog ett jävligt långt tag innan vi kom fram till Åkersberga, där matchen ägde rum. & tack vare mig kom vi försent också..
Sen drog vi tbx till stan för att käka & typ gå. Haha:) Kom hem nyss & gissa om jag fick en glad överraskning?
Internet funkar!


bjuder på en bild från festen i fredags.. jaa, bilden säger ju allt om hur den kvällen slutade.

Kommentarer
Postat av: Mickan

haha sööööta vi är :D

2009-08-24 @ 17:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0