sweet dream or a beautiful nightmare ?

Ännu en sömnlös natt.. Inatt va nog den värsta natten någonsin! Jag sov ingenting innan jag drog mig iväg till skolan.
Därför kan jag ju erkänna att jag är jävligt trött just nu. Men jag ska hålla ut, för ikväll blir det teorikurs igen. Mindre kul. Inte har jag gjort läxan heller. Skulle egentligen till sånglektionen också.. men jag är så otroligt trött & så hinner jag nog inteee.
Skolan för övrigt idag var precis som jag kunde tänka mig. En skoldag som så många andra lixom. Självklart regnar det första dagen också, vilket förvärrar situationen. Man kommer till skolan helt blöt & jätteful.

Igår ringde "en gammal bekant" till mig med BÄSTABÄSTABÄSTABÄSTA beskedet. Det beskedet gjorde min dag kan jag ju säga. Kan inte göra det ofeciellt än . Haha. Men ni kommer förstå vad det handlar om så småningom.. kanske ?
Annars va jag på Bio med Niclas igår. Mys! Hemvägen, ensam, va däremot inte lika rolig. Hade massa jävla fyllon över mig hela vägen till gullmars. Sköna va dem, men .. ja, ni förstår nog.


jag råkade sprejja mig i ansiktet just när detta kortet skulle tas. därför jag ser så stel ut!
haha


puss

Kommentarer
Postat av: Oskar

Aja, synd det men men ditt liv dina val

2009-08-26 @ 21:33:55
URL: http://jagbordehaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0