There's just something about those bad boys that I always end up going back to

Sitter i min ensamhet & funderar på det här året. För en timme sedan skulle jag förmodligen sagt att det här året varit det bästa i mitt liv.

Jag har träffat så många människor, fått massor av nya kompisar & träffat många heta killar (misstolka mig inte).
Jag har varit på de grymmaste festerna & haft otroligt roligt. Jag har lärt känna mig själv på ett annat sätt & kanske även mognat en del.
.. men det är endå en del av mig som saknar det som varit. Kollade genom massa gamla bilder & fyfan vad jag saknar det! Även om jag hade en del problem under den tiden, så kan jag inte säga att jag vill glömma det.
Hittade också en gammal tröjja som jag fick av Robban för jätte längesen (känns det som). Den tröjjan förde med sig en massa gamla minnen. Både bra & dåliga, & Jag saknar det.
Jag måste ifs varit världens mest sämsta jävla flickvän under den tiden, haha. Jag va någon jag inte ville vara.. Men det insåg jag inte då. Utan det har jag kommit på nu. Kollade genom bloggen & såg att jag typ hade ett  enda inlägg om Robban tex! Jag va ju ändå tillsammans med  honom ganska länge. I det inlägget framgår det inte ens att han va min pojkvän. Istället skrev jag om massa andra killar & massa fester i bloggen. Hur jävla schysst va jag ? Samma sak med andra pojkvänner jag haft, om dem står det inte någonting! Va fan har jag tänkt med?
Önskar ibland att jag kunnde gå tillbaka i tiden & göra om allt.

http://undeerbar.blogg.se/2008/september/vill-bara-saga-tack.html#comment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0