I keep doin' my own thing ,walkin' tall against the rain

Precis som alla mina andra inlägg ska jag börja detta med: Kom precis hem.
Jag har vatt i stan & träffat Niclas. Vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på.. så vi gick runt skeppsholmen & hamnade tillslut på Mc donalds. & liksom i förrgår hamnade jag vis massa fyllon på tunnelbanan.. iaf till en början.

Dagen har vatt väligt lung. Däckade i soffan & trodde jag försovit mig & att jag hade missat tiden i Älvsjö. Men duktig som jag är var jag där först! Träffade också en mindre kul person.. så jävla pinsamt! Vem det var ska vi inte gå in på här.

Nu ska jag gå & kolla film.. ska ju vara hemma imorgon!


stone face, haha

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0