definition of truth

Igår kom Robban hit, vi kollade Dagboken & pratade lite. Därför var jag ganska trött i morse, men lyckades ta mig upp & jag hann vara med på låtskrivar lektionen! Tråkigt bara att min älskade BVA inte var där.. saknar dig♥
Efter den lektionen åkte jag hem & sov lite innan jag skulle bege mig till Champange & fixa naglarna. 
De blev relativt korta, vilket betyder att jag kan spela gitarr igen! Whoo! 
ja, jag ser lite sliten ut. det kan bero på att jag är sliten.



det fick bli en glitter lila färg som de hade fått in nyligen. 
det är väl inte riktigt jag & jag kan känna att de är lite mörka.. jag föredrar nog fransk manikyr ist.
men man måste ju testa & jag tycker de blev fina. lite "juliga", hihi.

finare än bilden.
PUSS



haha, kul att jag gör ett helt inlägg om mina naglar med 3 bilder. det är lite patetiskt kanske, men det är kul.

Kommentarer
Postat av: Ak

saknar dej också<3 naglar blev skitsnygga!

2009-12-05 @ 00:24:31
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Mickan

Va fin din tatuering blev :)

2009-12-05 @ 12:07:34
URL: http://mikaelalingmerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0