Hejpåer!

Har inte haft tid, lust eller ork att skriva på bloggen. Har jobbat en hel del & varit väldigt trött!
..Men nu skriver jag. Har egentligen jätte mycket att skriva om; arbeten, shopping, bio(mycket trevligt), vänner osv. Men jag tror jag hoppar det.
Vi hade julmarknad i skolan idag & uf grupperna fick chans att sälja lite produkter. För vår grupp gick det väl sådär kan man väl säga. Trevligare än lektioner var det iallafall. 
Nu ska jag ta igen några paradise hotel avsnitt som jag missat då jag jobbat.  
smink av, myskläder på!
PUSS

Kommentarer
Postat av: maaaajsan

snögg sjorta!

2009-12-15 @ 22:11:06
Postat av: Anonym

haha, tack

2009-12-16 @ 07:56:26
URL: http://undeerbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0