under construction

Vad ska man ha på sig? Jag blir gaaalen!
Idag har jag jobbat på BILIA i Segeltorp, så jag kan med gott samvete gå ut på krogen idag. Trots att jag inte har fetaste plånboken just nu.. haha.
Frågan är bara vad man ska ha på sig? Mitt rum ser ut som ett bombnedkast för jag har slängt kläder runt mig i ren desperation. 
Detta låter kanske konstigt; Men jag funderar på att ha min egensydda ,som jag sydde när jag faktiskt hade mvg i syslöjd(9an, hahaha. long time ago). Men den är inte riktigt figursydd, eller den är lite stor iaf. så jag funderar på att sy om den innan jag använder den. Här får ni en förhandsvisning på den iaf. Kanske använder den ikväll, kanske inte. Vem vet?  

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad vacker du är gumman snacka om sexiga kläder =) puss på dej <3

2009-12-08 @ 02:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0