make my day

Måste dra mig till skolan i mrn eftersom jag missat så mkt. Fast jag inte har ngn ork!
Jag har funderat lite på vad jag ska göra i helgen & hur jag ska lägga upp det. Det bästa (med tanke på allt jag måste gå igenom för att överhuvudtaget få lite frihet i helgen) skulle vara om det blev såhär:
Fredag: Eftersom det är fredag den 13e vill man ju göra ngt som passar. Först tänkte jag ha fest, men eftersom jag inte är helt kry kanske det skulle vara bäst att vila & sen gå på premiären av fredag den 13e. ngn som bangar? 
Lördag: Då är jag förhoppningsvis utvilad & taggad för fest,fest,fest!
Söndag:
Ska jag ängna åt vänner jag inte träffat på ett länge & vila upp mig inför den kommande veckan. Om jag är någorlunda frisk ska jag kanske träna lite också.
 









 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att det låter perfekt! ;)

2009-02-11 @ 21:41:04
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0