gone baby gone

Varför vill man ha det man inte kan få? & varför vill man inte ha det när man tillslut får det?
Man kämpar för något man tror är omöjligt.. men som egentligen är hur lätt som helst att få. Man sätter upp drömma & mål & när man nått dem känns allt underbart, men bara för ett tag. För när man fått det man vill ha är det inte roligt längre. Då slänger man iväg det & satsar på något nytt.

Vill jag ha något ger jag mig inte förrens jag fått det. När jag väl fått det gör jag allt för att bli av med det. När jag blivit av med det, saknar jag det & vill ha det  tillbaka. Då blir det möjliga för första gången omöjligt, när du redan kastar iväg det en gång. Det är då det blir försent & det finns inget du kan göra. Det som kunde gjort dig lycklig längre än ett litet tag, om du bara hade haft tålamod, är borta föralltid..
Varför i helvete ska det vara så?



.

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

För att man vill ha spänning i livet tror jag:P

2009-02-10 @ 20:36:36
URL: http://mallinandersson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0