This is how we do

Jag är så jävla slut nu. Längesedan jag va så trött.
Mamma körde mig & AK, tidigt i morse, till flottsbro. Vi tänkte inte igenom allt speciellt noga. Vi bara körde på lixom.
Det började krångla när AK skulle hyra, eftersom vi inte hade leg. & hon vi skulle hyra av va ju drygaste, jävla sega tönten asså! Ahh, jag fick dampet på henne asså. Så vi fick prata med chefen. Tur att han va kille, annars skulle vi typ inte fått hyra. Killar är så mkt snällare asså!
Vi skulle fått skjuts hem, men det slutade iaf med att vi fick gå 2 fucking mil, för att ens hitta en jävla busshållplats (där bussen gick). Där fick vi vänta i typ en halvtimme, sen åkte vi till huddinge, därefter älvsjö, sedan handen & tillslut buss. Plus att jag gick i mina snowboard skor, mina blöta byxor som bokstavligt talat hängde under knäna &  så bar på min svin tunga bräda & väska! Jag hade fan betalat stort till den som hämtade oss där!
Vi hade typ inte ätit heller, eftersom vi inte fick ngn mat. Haha. Illa!
Jag kan ju oxå säga att det inte va en enda som inte glodde på oss när vi kom där på tåget i snowboardkläderna & allt.

Aja, vi hade ju kul när vi va där iaf. Träffade Christian, HN & massa andra ;) Det va fint väder oxxå (dock lite mkt folk & lite mkt vallar i snön, haha). 
 



nu har jag bara en sak kvar att säga, detta ord beskriver allt- LIFTKILLAR   <3
 
pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0