Wiskey shots & jordgubbs dots

Få kmr förstå rubriken, men den har en mening. Tro det eller ej.

Jag höll  hus hos Ak igår. Singelkväll på alla ♥ -dag (Axel va ett undantag). Började med lite spel & snack, sen blev det dans & bastu varvat med snökrig ute;)
Har lovat min kära vän att lägga ut bilder & göra ett långt inlägg. Jag är ju en sån person som håller vad jag lovar & därför kommer mitt spec. inlägg här!


Fett heta drinkar gjorde vi.



Självklart hade vi svepartävling, som alltid, & jag vann!

Björn, så skön! Bara han som kan göra så;)

Söta

Dans & bastu. Kolla danniboys muskler. Bruchan är biff ;)

Bastun varvades med snökrig

Körde RP & Axel är PIMP.

& slutligen fann Victor & Anton varran.

Skulle vilja lägga ut fler bilder, men jag skulle få smäll om jag la ut alla. Haha.


När grabbarna dragit åkte jag, Ak & Linda självklart till statoil. Kom hem typ halv 5, därför är jag gaanska sliten idag.
Men jag har iaf gjort lite nytta idag. Jag har övat upp mina bilkunskaper. Jag har övningskört! Oh, jag är grym!
Höll dock på att köra i diket när jag fick syn på största grabb gänget som körde cross i grustaget. Haha!

Nu ska jag ta & göra ngt annat. Ha det fint.  

Kommentarer
Postat av: malin

Va fin du har fixat din blogg:)

2009-02-17 @ 09:26:24
URL: http://mallinandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :)

2009-02-17 @ 14:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0