Älska Snowboardgrabbar & liftkillar ;)

Finns inte ord för hur mkt jag tkr om snowboarding & allt som hör till där ;) framförallt liftkillarna, haha, fick en kram av en riktigt söt liftkille idag:)  Faan, att det inte alltid finns snö. Då skulle jag bo i backarna!
Va i flottsbro idag med Bella & Ak. Tur att jag mådde bra när jag vakna i morse, eftersom det va fest igår.. haha, allt kanske försvann när jag gick ett varv med Björn. Det blev inte sent igår iaf. För alla skulle in till krogen.. men en av grabbarna fixade iaf en taxi till mig, så jag kunde komma hem :)

Dagen började med att jag fixade brädan. Ställde in den.

Sen blev det snowboard.

& glada miner ;)

Lessna miner när vi skulle hem..

Haha, kommentera inte hur jag ser ut eller mina skor.. för jag är medveten om det. HAHAH

Aaahw, längtar tbx. Men om det frtf är snö i veckan ska jag dit på onsdag igen ;)

Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, jag menar det ja! ;)

2009-01-11 @ 22:11:34
URL: http://bellalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0