Burn it.

Jag vaknade idag av massa sms & fick för mig att det va skola & att jag hade glömt att ställa alarmet. Fick värsta paniken & skickade sms till kompisar som skulle säga till min lärare (som hatar när man kmr försent) att jag skulle till vårdcentralen. Det tog ett tag innan jag fattade att det bara va söndag. haha, helt borta. 

 Har inte gjort så mkt idag. Va i Länna & kolla bräda igen. Skämms för säga att jag inte köpt ngn än & jag är där typ varje dag. Väljer mellan två brädor, men det är svårt eftersom det har olika bra egenskaper.. eller vad man ska säga. Haha.
Men det lutar mot BURTON brädan, jag kmr dock att bli fattig när jag köpt den.. vilket är lite tråkigt.

Här har vi den. Brädan som förmodligen kmr bli min i mrn.. då jag ännu en gång drar till länna. Haha, jag är en mkt jobbig kund. Har nog snackat med alla som jobbar där nu.


Annars idag va jag & Ak & SOLA;) Brännan blir bättre & bättre, finare & finare, brunare & brunare. Det va ngn snäll människa som la i pengar i mitt solarium när jag låg & sola, så jag fick sola längre oxxå. Haha, jag höll fan på att dö. Låg där skit länge & undrade när mina 20minuter skulle ta slut.


Ni ska se min mage asså, den är brun den. HAHA
Nu ska jag kolla film & mysa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0