Filmkväll(ar)

Igår hade vi filmkväll. Eller, vi snackar ju hela tiden.. så man hinner väl inte se så mkt film. Men det va iaf bästa filmen som rullade på tv:n  A cindrella story:) Ikväll blir det skräckfilms kväll. Fast då blir jag & ak inte ensamma, haha. Det skulle va illa isf.

Igår hade vi glassfest oxå, haha. & så visade jag min & mmmickans favorit drink ;)

Här har vi inköpen .. fast det blev ju lite mer. & här är lodaren & ak. haha, fan va jag ser ut.


här har vi rosa X-ray. den va faktiskt jävligt god. & här har vi favorit i repris. så jävla god drink. den kmr på festen lovar jag



Nu ska jag duscha & vänta på att ak kmr hem från hockeyn ikv, sen blire skräckfilm!

hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0