HELT JÄVLA GALET NYÅR!

Som började ganska tidigt hemma hos mig. Nicklas & Zackan kom, vi spelade lite poker & jag gjorde mig i ordning till senare. De stackarna fick kolla på. Sen drog jag, Ak, Björn, Victor & Sebbe till Sköndal på fest. Där drack vi upp all sprit & sen.. eftersom det typ bara va killar där ville de vi kom med dra. Vi hamna på en lokalfest i Tyresö. Som vi fick skjuts till, läskigt säger jag bara! Men najjs va det på festen.
Vi fick ett nyårslöfte, jag & ak, men ingen kmr ihåg vad det va.. så lessen, men jag kmr inte kunna hålla ngt jag inte vet vad det är.



Det va en skön kväll med fina vänner & folk man gillar :)

BVA<3 


 


.. & dans för mig såklart ;) haha, typiskt


 







men en tråkig sak, jag fick aldrig öppna den här älskligen. som jag har väntat på så länge. men se det från den ljusa sidan, vi sparar den till nästa nyår ! haha, nej. men till nästa fest;)

hoppas ni andra hade det lika najjs igår.
 nu börjar nya året, som ska bli det bästa någonsin.
gott nytt år på er
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0