If you had one shot, one opportunity, To seize everything you ever wanted. Would you capture it, or just let it slip?

Gick från skolan för att plugga hemma. Men jag ska inte ljuga för mig själv. Jag kommer inte plugga. Jag har dock städat mitt rum!
Jag tror jag måste tänka om.. satsa mer. Man kan tydligen inte bara göra roliga saker här i livet & det måste jag lära mig inse. Efter största utskällningarna igår måste jag verkligen skärpa mig. Någon som kan hjälpa ?*
AnnaKarin kmr hit om ett tag, vi ska försöka plugga tsm. Önska oss lycka till.

Sen ska jag fixa i ordning mig & möta en kompis inne i stan, för att sedan dra hem till han. Det är väl vad som händer idag..
Säger som min kära vän. Ge mig helg, en helg med er.

Hörs babes<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0